زیرساخت ها :

دفتر مرکزی شرکت دژپاد صنعت سازه واقع در خیابان توحید میانی اصفهان می باشد .

كارگاه ساخت شركت با تجهـيزات لازم از قبيل جرثقیل سقفی ، دستـگاههاي تراش ، فـرز ، برش CNC و هواگاز ، جوش ، پرس ، خم و رول ورق و داراي ساختمان اداري و سالن سرپوشيده در شهرك صنعتي مباركه واقع گرديده است.

دفتر طراحی و تحقیق و توسعه شرکت واقع در پارک علم و فناوری واقع در شهرک شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان می باشد .

واحـد مهندسی شامل سازمان طراحـی پایه و مفهـومی ، سازمان طراحی تفصیلی و سازمان نقشه کشی مجهز به سیستم های سخت افزاری و انواع نرم افزار می باشد و دارای امکانات و مراجع فنی شامل استانداردهای مرتبط با زمینه های کاری مانند :

NFPA , DIN , BS , ASTM , ASME , GSY , GSU

و دارای مجموعه کاملی از نرم افزارهای تخصصی محاسباتی و تحلیلی و فرآیندی مانند :

ANSYS , PDMS , CATIA , SOLIDWORKS , MECHANICAL DESCTOP , TEKLA , SAP , ROBOT STRUCTURAL , E PLAN , PRO ENGINEERING

می باشد که در زمینه تهیه طرحهای برق و اتوماسیون ، مکانیک و سیالات ، سیویل و اسکلت فلزی پروژه های صنعتی فعالیت می نمایند .

جهت مديريت پروژه و كنترل زمان بندي اجرا از امكانات نرم افزاري از قبيل نرم افزار PRIMAVERA  و MSPROJECT  و نيز  انواع بانك هاي اطلاعاتي استفاده مي گردد .

واحد مهندسی شرکت ، طراحی سیستم های ابزار دقیق ، غبارگیر ، اعلام و اطفاء حریق ، تهویه ، پمپ خانه و آبرسانی را تجربه نموده است .

واحد مهندسی خرید که در زمینه ارائه مشاوره خرید تجهیزات و ارزیابی فنی و اقتصادی منابع تامین تجهیزات و نظارت بر تحویل کالا اقدام می نماید . واحد QCTM شرکت بر اساس دستورالعمل ها و دفترچه های کنترل کیفی ، نظارت بر ساخـت و کنترل مغایرت ساخـت با طراحی و همچنین تدوین WPS و PQR و سایر دسـتورالعمل های مــورد نیاز دارد . ایـن شـرکـت در زمینه انواع تست های جوش با شرکت های دارای صلاحیت همکاری دائم دارد .